The London Eye in een winterse avondzon.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
London Eye
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: London Eye
Als er iets in een foto uitgebrand mag zijn, de zon toch wel...
Comment
-
Ja, maar als de zon zo laag hangt dat een deel van het London Eye er in verdwijnt, dan is er iets grondig mis .
Waarmee ik niet wil zeggen dat je foto grondig mis is hoor, ik vind het ook wel een fijn beeld, alleen is het uitgebrande iets té.Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Comment
-
Even m'n zonnebril aangedaan om naar de foto te kijken, dat mag toch niet de bedoeling zijn....
Uitgebrand= foto technisch niet in orde."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
-
Uitgebrand= foto technisch niet in orde.
En het optimaal benutten van m'n dynamisch bereik was voor alle duidelijkheid in dit geval geen prioriteit.
Comment
-
Deze foto geeft waarschijnlijk de werkelijkheid goed weer. Als je in de zon kijkt doorheen het London Eye, dan zie je ook vlekken in je gezichtsveld. De vraag is dan: wil je dat weergeven, of wil je de technische middelen die je hebt, aanwenden om die zon te temmen ? Ik zou dit dus zeker geen technische fout willen noemen, alleen, vind je dat mooi of niet ? En dat is ieder voor zich natuurlijk.
Comment
Comment