Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helemaal niet gemakkelijk met dit 'plat weer' een mooi contrast en kleurensettings te realiseren.
Goed bezig Pascal... opletten met eventuele reaktie van je partner...zie dat je in vrede blijft leven
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Helemaal niet gemakkelijk met dit 'plat weer' een mooi contrast en kleurensettings te realiseren.
Goed bezig Pascal... opletten met eventuele reaktie van je partner...zie dat je in vrede blijft leven
greetz,
Roland
Roland je vergist je dat deze plaat van mij is...Het zal een compliment zijn voor Spikkesenior..
Nu over de foto.
Eddy ik vind het een mooie sterke plaat.De laatste zijn duidelijk beter van kwaliteit en bewerking. Mooi en winters koud.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Roland je vergist je dat deze plaat van mij is...Het zal een compliment zijn voor Spikkesenior..
Nu over de foto.
Eddy ik vind het een mooie sterke plaat.De laatste zijn duidelijk beter van kwaliteit en bewerking. Mooi en winters koud.
Prachtige foto met een zalig zicht, knappe compositie, prima belichting en goede kleuren. Echt een schilderijtje wat hier bij mij zo aan de muur mocht! Prachtig gedaan!
Het eerste wat me opvalt is inderdaad de mooie compositie. Fijn hoe je met die beek mee
het landschap binnen schuifelt en daarbij die winterse sfeer opsnuift, ziet en voelt.
Comment