Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

    Weeral prachtig Ann. Goed vertoeven daar in Canada

    Tot de volgende mooie plaat

    Groeten
    Michel

    Comment


    • #17
      Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

      Oorspronkelijk geplaatst door jumper51 Bekijk bericht
      Maarre . . ligt er geen sneeuw of ijs in deze tijd ?

      Jan
      Sommige winters wel en sommige winters niet. Meestal krijgen we niet al teveel sneeuw in de winter hier aan de westkust van Canada...zo'n 3-4 keer per winter, soms een heel pak en soms maar een beetje. Meestal is dat wel weg op een paar dagen of soms blijft het ook een week tot 2 weken liggen. Deze winter hebben wij nog niet echt winter gehad. Begin december hadden we 2 weken vriesweer en dan rond half december een 5cm sneeuw die op 2 dagen weer weg was. Sindsdien geen vriesweer meer gehad, nu en dan een paar dagen regen en dan weer een paar dagen zon. Op dit moment is het bewolkt met een +10 graden en voorlopig is er geen winter in zicht. Op de bergen ligt wel al een 2 meter sneeuw sinds begin november.

      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #18
        Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

        Dank jullie wel allemaal voor de toffe reacties! Ik begrijp zeker dat sommigen de foto liever zien zonder de takjes op de voorgrond, maar dat is persoonlijke smaak zeker? Het probleem is dat dit meer een water reservoir is en zorgt voor het drinkwater van Vancouver en omgeving. Dit meer is dus afgemaakt door een gracht en een omheining en je kan niet tot aan de oevers geraken, dus ik moest de takjes erbij nemen.

        Groetjes,
        Ann

        Comment


        • #19
          Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

          Mooie laagjes in het beeld
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #20
            Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

            Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
            Dank jullie wel allemaal voor de toffe reacties! Ik begrijp zeker dat sommigen de foto liever zien zonder de takjes op de voorgrond, maar dat is persoonlijke smaak zeker? Het probleem is dat dit meer een water reservoir is en zorgt voor het drinkwater van Vancouver en omgeving. Dit meer is dus afgemaakt door een gracht en een omheining en je kan niet tot aan de oevers geraken, dus ik moest de takjes erbij nemen.

            Groetjes,
            Ann
            Je had voor een andere uitsnede kunnen kiezen, zodat het een pano werd.
            Maar ik vind hem ook heerlijk zoals hij is hoor

            Comment


            • #21
              Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

              Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
              Je had voor een andere uitsnede kunnen kiezen, zodat het een pano werd.
              Dat is ook wel waar, ik heb het nog niet geprobeerd. Ik vrees wel dat ik dan de weerspiegeling ga verliezen...

              Ann

              Comment


              • #22
                Re: Capilano Lake in Noord Vancouver, Canada

                Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Héél mooi. 'k moet echt eens op bezoek komen....
                Deze zomer ben ik daar!!! Ik kijk er echt al naar uit.
                Ik stuur je onze aangepaste trip wel eens door (wanneer het werk minder druk wordt). Alvast de bedankt voor de tips die je reeds hebt doorgegeven (aan Margo).

                en natuurlijk... knappe plaat.
                Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

                Comment

                Working...
                X