Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie scherpte en diepte in de plaat.
De sneeuw ziet er prima uit.
Chrit ik moet er wel bij zeggen eerlijkheid halve dat ik al spannender platen heb gezien..Maar dat zeg ik van mij ook.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie scherpte en diepte in de plaat.
De sneeuw ziet er prima uit.
Chrit ik moet er wel bij zeggen eerlijkheid halve dat ik al spannender platen heb gezien..Maar dat zeg ik van mij ook.
Het is al een hele kunst om de sneeuw er goed op te krijgen. Het verbaasd me dat er zo veel goede foto's genomen worden, het is niet zo makkelijk.
Alweer een zeer mooie Haspenhouwse landschapsfoto Christiaan ...opvallend aan jou sneeuwfoto's is hoe ' echt ' de sneeuwtint wordt weergegeven....niet simpel...persoonlijk heb ik het er altijd lastig mee om met dit ( wit )gegeven goede resultaten te bewerkstelligen....binnen kort tussen pot en pint moet je me dat toch eens uitleggen hé
.opvallend aan jou sneeuwfoto's is hoe ' echt ' de sneeuwtint wordt weergegeven....niet simpel...persoonlijk heb ik het er altijd lastig mee om met dit ( wit )gegeven goede resultaten te bewerkstelligen....binnen kort tussen pot en pint moet je me dat toch eens uitleggen hé
Ik ben van hetzelfde gedacht en ik ben daar OOK zeer benieuwd naar? En een pot en pint is altijd leuk.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment