Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waarom de berg zo noemt laat ik aan jullie verbeelding over
Dit is een panorama samengesteld uit meerdere verticale foto's.
Ik neem voor panorama's altijd verticale foto's om te vermijden dat het panorama anders te smal wordt
Re: Batu Kabobong ("erotic mountain" Sulawesi
Met echt héél véél verbeelding kan ik er een liggende dame in ontdekken.
Niettemin ,een mooie opname Lin , je beseft niet wat dit beeld hier doet want wij zitten hier te bevriezen en tegen het weekeinde wordt nog meer sneeuw verwacht.
P.S. : zelf aan elkaar gestitcht of met welk programma?
Met echt héél véél verbeelding kan ik er een liggende dame in ontdekken.
Niettemin ,een mooie opname Lin , je beseft niet wat dit beeld hier doet want wij zitten hier te bevriezen en tegen het weekeinde wordt nog meer sneeuw verwacht.
P.S. : zelf aan elkaar gestitcht of met welk programma?
Walter
Dat weer in België valt dik tegen, net nu ik klaar sta om te komen Nieuwjaren...ik moet normaal gezien morgenvroeg landen in Zaventem, als er met die sneeuw al zal kunnen geland worden, want in België ligt direct alles plat als't een beetje sneeuwt.
Deze pano is aaneengestitcht met automatische photomerge in Photoshop CS3.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Re: Batu Kabobong ("erotic mountain" Sulawesi
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Iin ik vind de kleinere versie beter en scherper overkomen.
Mooie streek daar toch.
Ik ook. Ik heb de full versie (10301 x 4115 pixels) proberen opladen via Tinypic maar ze hebben hem zelf verkleind tot 1600 langste zijde...ik denk dat hij daardoor aan scherpte ingeboet heeft (ik had hem zelf moeten verkleinen maar heb de moeite niet gedaan want ik zit hier nog te tokkelen terwijl er nog vanalles in mijn valies moet...)
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment