Nogmaals een winterlandschap
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winter memories
Collapse
X
-
-
Re: Winter memories
Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk berichtsorry misverstand
Ik vind 'm eerlijk gezegd wel iets hebbenwww.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8
Comment
-
toch een van de betere misverstanden hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Mooi plaatje hoor, niks mis mee
behalve misschien rechtzetten zoals Schoonspikke al meldde
Comment
-
Bedankt voor de reactie, het misverstand was eigenlijk niet de foto, maar ik was een medestudente aan't uitleggen hoe je iets op bd plaatst en perongeluk had zij op verzenden gedrukt, en ik kan dat dan niet meer weg krijgen , en ik moets iets schrijven anders krijg je een leeg vak wat ook raar overkomt. Sorry hiervoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk berichtBedankt voor de reactie, het misverstand was eigenlijk niet de foto, maar ik was een medestudente aan't uitleggen hoe je iets op bd plaatst en perongeluk had zij op verzenden gedrukt, en ik kan dat dan niet meer weg krijgen , en ik moets iets schrijven anders krijg je een leeg vak wat ook raar overkomt. Sorry hiervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk berichtBedankt voor de reactie, het misverstand was eigenlijk niet de foto, maar ik was een medestudente aan't uitleggen hoe je iets op bd plaatst en perongeluk had zij op verzenden gedrukt, en ik kan dat dan niet meer weg krijgen , en ik moets iets schrijven anders krijg je een leeg vak wat ook raar overkomt. Sorry hiervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtfilter gebruikt om de lucht bij te kleuren?
Iedereen bedankt, ik zal mijn medecursiste eentje betalen op het laatste van het schooljaar
Comment
Comment