Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi, maar toch ook wel een niest zeggend plaatje.
grt,bouk.
Niets zeggend wou je bedoelen bouk..Ik volg je toch ook wel deze keer..
Sobere combo en een beetje saai.De deur die openstaat daar red je het niet mee..Een heel stuk naar achteren stappen was beter geweest .
Heb je er nog van die reeks want ik kan me moeilijk voorstellen dat je daar geen betere van hebt?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Niets zeggend wou je bedoelen bouk..Ik volg je toch ook wel deze keer..
Sobere combo en een beetje saai.De deur die openstaat daar red je het niet mee..Een heel stuk naar achteren stappen was beter geweest .
Heb je er nog van die reeks want ik kan me moeilijk voorstellen dat je daar geen betere van hebt?
Wel dit is een foto van enkele jaren gelden (de tijd van point en shoot), ik vond hem wel mooi maar.. er was iets ,en meer van die reeks heb ik niet. Ik wou juist eens weten wat jullie ervan dachten nu weet ik het.
Comment