Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

    Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
    Prachtig om te zien, maar je moet daarna nog zo'n 2,5km over glad zandsteen, steil naar beneden.
    Voor mooie foto's moet je risico's nemen

    Prachtige foto!!!
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #17
      Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

      Ik vraag me af of een lager standpunt, dichter bij de grond, een mooi(er) beeld had opgeleverd.

      L.
      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

      Comment


      • #18
        Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z
        Een brave klassieke plaat, maar ze ziet er goed uit.
        Niks negatiefs op aan te merken.
        Och, je kent mij hé. Eén en al braaf en klassiek . Vergeet niet Control-Z, dat klassieke plaatjes er meestal om een reden zijn. Omdat die meestal vanuit het mooiste standpunt getrokken zijn.
        Ik ben niet altijd voor de klassieke plaatjes te vinden, en probeer, wanneer mogelijk origineel, oftewel alternatief, uit de hoek te komen.
        Maar ja, niet iedereen kijkt graag naar Canvas of luistert naar StuBru

        Oorspronkelijk geplaatst door Sancho-
        Voor mooie foto's moet je risico's nemen

        Prachtige foto!!!
        Zo veel risico was het nu ook niet hoor Mijn vriendin en ik hadden alle twee zo'n Petzl op ons hoofd en we waren niet de enigen die terug naar beneden gingen.

        Maar vaak is idd de iets betere foto genomen vanuit een iets riskanter standpunt. Dat heb ik in Amerika wel mogen ondervinden.

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck
        Ik vraag me af of een lager standpunt, dichter bij de grond, een mooi(er) beeld had opgeleverd.

        L.
        Wel Lieven, dit is daar jammer genoeg niet echt mogelijk. Zoals gezegd moet je de plaats een beetje zien als een Grieks theater. Je weet wel, zo'n half theater waar de zitplaatsen zich boven bevinden en het podium beneden. Welnu, als dit effectief zo'n theater geweest zou zijn dan zou de boog op het podium gestaan hebben, dus beneden. Het is dus onmogelijk om een laag standpunt te krijgen. Het zou wel een héél ander en origineel plaatje hebben opgeleverd


        Allemaal bedankt voor de leuke en spontane reacties

        Groeten
        Mipstoo
        Last edited by mipstoo; 7 januari 2010, 17:07.

        Comment


        • #19
          Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

          Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
          ...dan voel je je overdonderd door de pracht op deze planeet.
          Daar kan ik helemaal inkomen.
          Je hebt het prachtig vastgelegd.
          Heerlijk dat wij zo kunnen meegenieten.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #20
            Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

            Die lucht man

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #21
              Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

              ik krijg er spontaan kippenvel van door ernaar te kijken... wat een prachtig moment... en geweldig vastgelegd...
              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

              Comment


              • #22
                Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                Heel erg bedankt allemaal
                De volgende van de VS reeks is in aantocht...

                Groeten
                Michel

                Comment


                • #23
                  Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                  had hem al es gezien. en het blijft ene prachtige plaat hoor!

                  Comment


                  • #24
                    Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                    SU-BLIEM!!!
                    Maar ik neem aan dat je toch wel wat extra gesatureerd hebt hier en daar.De manier waarop trouwens rood in blauw overgaat in de lucht is prachtig ( zonder purperzweem )



                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #25
                      Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                      WAW...deze had ik nog gemist...wat een knaller. Prachtig, die lucht
                      De VS heeft toch echt wel uitzonderlijk schone landschappen hé ?
                      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                      Comment


                      • #26
                        Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                        Was ik nog iets vergeten te schrijven!!!

                        Gelukkige verjaardag!!!

                        Beter laat dan nooit!! Zag het toevallig in je profiel!!
                        Gr Tantine
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sinjouck
                          had hem al es gezien. en het blijft ene prachtige plaat hoor!
                          Bedankt Alex Hoop dat je de rest ook mooi vond. Onmogelijk om alles hier op BD te plaatsen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos
                          SU-BLIEM!!!
                          Maar ik neem aan dat je toch wel wat extra gesatureerd hebt hier en daar.De manier waarop trouwens rood in blauw overgaat in de lucht is prachtig ( zonder purperzweem )
                          Bedankt Walter. Foto heeft kleine aanpassingen ondergaan: tegenhouden en doordrukken, levels, curves en... vibrance, allemaal via masks... Dus niet 100% puur, maar het lijkt er op en het resultaat telt, toch?

                          Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb
                          WAW...deze had ik nog gemist...wat een knaller. Prachtig, die lucht
                          De VS heeft toch echt wel uitzonderlijk schone landschappen hé ?
                          Bedankt Lin Je bent anders toch ook al op prachtige plaatsen geweest. Anders moeten we eens wisselen Ikke naar Azie en jij eens in de VS?

                          Oorspronkelijk geplaatst door tantine
                          Was ik nog iets vergeten te schrijven!!!

                          Gelukkige verjaardag!!!

                          Beter laat dan nooit!! Zag het toevallig in je profiel!!
                          Heel erg bedankt Pascale... Zo na de feestdagen kijken wel meer mensen over mijn verjaardag heen Maar zo belangrijk is dat allemaal niet... Maar heel erg bedankt voor de attentie

                          Groeten
                          Michel

                          Comment


                          • #28
                            Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                            Heerlijke plaat met prachtige kleuren, zalig licht en mooie details. Knappe compositie met goede diepte werking over het gehele landschap. Knap gezien en prachtig vastgelegd!

                            Groetjes,
                            Ann

                            Comment


                            • #29
                              Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                              Fantastisch om dit te kunnen zien. Moet genieten zijn
                              https://www.behance.net/Lynx1966

                              Comment


                              • #30
                                Re: When the last light hits the clouds... (Delicate Arch)

                                Alles is reeds gezegd, ik vind geen superlatieven meer om te zeggen: topfoto!

                                Comment

                                Working...
                                X