Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind die mooi, waarom twijfelen???
De kleuren, lichtval op het sneeuw, de ganzen......een mooi geheel!!
Misschien....de gracht uit de hoek laten komen, maar dan is die boom waarschijnlijk te centraal.
Gr Tantine
Hoezo, wat kan beter ? Dit is Showcase hoor, en die is absoluut op z'n plaats.
Heel mooi licht, en de lijnen leiden de blik naar de boom.
Zou dus niet weten wat er beter kan
Dank voor het kijken je voor jullie reacties. Leuk om te horen dat hij in de smaak valt.
@ Pascal: ik heb hem ook gecropt tot onder de vogels maar bewust niet geplaatst omdat het mij dan teveel doet denken aan de foto's van mede forumlid Roland Cuypers van "zijn" Eik. Het zou dan lijken op het naäpen van zijn foto's en daar zijn zijn foto's te mooi voor.
Ik vind het een super foto. Vooral die vogels linksboven. Die breken de hemel en zorgen voor een leuk intermezzo.
Ik volg geheel , gewoon laten , is toch super zo
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment