Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind je eerste upload nog altijd de beste!!!
Maar deze mag er ook zeker zijn, mooi het weggetje uit de hoek, de gebroken tak en de koele kleuren!!
Gr Pascale
deze opname sprankelt niet, beetje saai van kleur bedoel ik.
compo als gewoonlijk weer OK.
grt,bouk.
Bouk,
deze is vanuit een heel ander stanpunt gemaakt met de zon in de rug..Tenminste die stond links over mij shouder..De oranje gloed die je nu ziet is gewoon een reflectie van dat licht..Ik zal eens kijken straks wat ik kan doen om een verbetering...Maar dat mag niet meer sinds het nieuwe reglement dus ik ga deze laten overplaatsen naar beoordeling..
En ik was nochtans dol enthousiast over deze..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het origineel vind ik prachtig, heeft iets feeërieks en heel sfeervols. Zeer mooi Bij de
update blijft mijn inziens van al dat mooie maar bitter weinig over.
Comment