Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als je in Zoutleeuw aan het Vinne langs de parking naar het meer toeloopt dadelijk over het bruggetje dan kom je er vanzelf..
Idd , hem heeft het weer gezien he das nu wel ne leffe voor mij he...
Ja , wie kent het vinne wel niet , de parel van brabant , telkens vind je er iets , telkens is alles anders , ik kan er blijven van genieten....
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
welcome back ... eindelijk, zou ik zeggen
en met een prachtige foto
greetz
Cheeta
+Thx Cheeta ,
Het is fijn terug te zijn
Aan al de andere bedankt voor de positieve comments
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ja jong ik begin te geloven dat ik verwend ben. Dit is een plaatje zoals ik ze gewoon ben van je.
Alles zit goed, compo, kleur, en een typische xiebu afwerking.
Het toffe is dat ik zo langzaamaan je plaatjes leer lezen.
En daar steek ik weer van op.
PS ik zie toch liefst je landschappen hoor.
Je hebt het nog niet verleerd, gelukkig! Schitterende foto met heerlijke kleuren, een prachtige sfeer, knap licht en mooie details. Een plaatje volledig naar mijn goesting! Prachtig werk!
Comment