Edit Mod Franciskine : de regels zijn veranderd in SC, slechts één foto per post per dag, daarom zijn er 2 achter een linkje gezet.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
3X windenergie in de ochtend
Collapse
X
-
3X windenergie in de ochtend
Edit Mod Franciskine : de regels zijn veranderd in SC, slechts één foto per post per dag, daarom zijn er 2 achter een linkje gezet.Last edited by Franciskine; 5 januari 2010, 21:42.Groet Theo
http://500px.com/dietheLabels: Geen
-
-
Re: 3X windenergie in de ochtend
Als ik de nieuwe forumreglementen helemaal goed heb, zullen er 2 van de 3 beelden moeten verwijderd worden
Dan zou ik vlug de eerste laten staan, want die vind ik gewoon zalig (en zeer herkenbaar)
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtAls ik de nieuwe forumreglementen helemaal goed heb, zullen er 2 van de 3 beelden moeten verwijderd worden
vind het een mooie reeks.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knappe collage met zeer mooie kleuren.
Goed nagedacht over compo en mooie afwerking.
greetz
Cheeta
En maar 900 pix lang : zo zie je dat er altijd de achterpoortjes vindenLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
voor mij de tweedeNikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
-
Comment
-
Had er ook drie geplaatst, maar werd gelijk terug gefloten. Neemt niet weg dat ik hier zit te genieten van 3 prima foto's met 2 als favoriet. Op de voet gevolgd door 1.
Gr. NIek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht(weet het niet op deze manier gebracht?)
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Mooie kleuren goed overzicht
xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Zeer mooi, zacht van kleurJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
zie geen foto meer
aanpassing:
zie hem al terugLast edited by PVA; 8 januari 2010, 10:09.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
Comment