Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
De verscherping volg ik ook, maar de lensvertekening is voor mij een plus... allez smaken verschillen he, maar heb al gemerkt dat mijn mening hierin nogal eens verschilt met de rest van de bezoekers.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
dan is het toch juist ...ik verklein mijn fotos met een action in photoshop , eerst fit image op 800 pixels en dan een sharpen , waarna ik ook vond dat het te scherp was, maar zo iets moet ik dus echt voortgaan op een eerste indruk , als ik er lang blijf na kijken viel de verscherping dan wel weer mee ..
voor de meeste fotos werkt dit nochtans goed ..ik heb het ondertussen aangepast , beter zo ?
Comment