Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M'n tweede...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: M'n tweede...

TOP plaat!

Comment

Wat een super heerlijke kleuren! I (L) it!
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

laten die handel!!

zeer mooi beeld
        nikon stuff

Comment

Mooi zoals hij is

Mvg,
          Wim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            't is eigenlijk allemaal een beetje gek... Als in 'Mensen & Modellen' geshopt wordt tot er perfectie is, dan wordt er vaak geklaagd dat 't precies geplamuurde barbiepoppen zijn. Laat je dan een landschap zoals 't werkelijk is, dan moet eraan geshopt worden tot 't perfect is

Hadden de draden nu dwars door het beeld gelopen, dan had ik wellicht overwogen ze te verwijderen, tenzij ik ze tijdens de opname zou kunnen vermeden hebben. Zoals ze hier zijn en mooi parallel lopen met één van de lijnen in het beeld, stoorden ze mij niet echt en besloot ik ook ze te laten staan. Maar ja, smaken en meningen verschillen, en ik ben daarom blij dat er op een forum zoals BD over gediscussieerd kan worden

Mvg,
            Frederic
            Inderdaad zal het wel altijd iets zijn Frederic maar je hebt een punt wat betreft de perfectie door sommigen hun ogen bekeken en geklaag...

Deze plaat is en blijft goed hoor hoe je het ook draait of keert maar mijn kijk erop was ook mijn argument en persoonlijke kijk..Met geen afbreuk..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Strakke prent.
              De electrische draden storen mij niet echt.

Grtz, RF
              neen , zenne mij storen ze ook niet , zeer mooi en aangenaam om naar te kijken , het zuigt me zo de foto in

xiebu
              "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
              *BD1033BE*

Comment

De donkere delen boven en onder zorgen voor een bijzondere sfeer.
                Goed gedaan

greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht

Deze plaat is en blijft goed hoor hoe je het ook draait of keert maar mijn kijk erop was ook mijn argument en persoonlijke kijk..Met geen afbreuk..
                  Weet ik wel hoor, zoveel mensen, zoveel smaken. 'k wou alleen m'n mening verdedigen, net zoals jij deed

Iedereen bedankt voor de talrijke reacties

Mvg,
                  Frederic

Comment

Working...
                  X