Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze morgen...154° Noord-oost

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Deze morgen...154° Noord-oost

    Wow, super mooie plaatjes !
    Als ik ook zulk talent had ... zou ik het ook overwegen om wat vroeger op te staan
    Bekijk zoveel je moet, niet zoveel je kan.

    Comment


    • #17
      Re: Deze morgen...154° Noord-oost

      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Wat een kleurenpracht!!!
      Voorkeur f 1, maar kan het zijn dat de horizon wat schuin staat of is het gezichtsbedrog?
      Geen gezichtsbedrog hoor,rechts loopt het wat hellend, ik weet het ....het wringt een beetje maar mijn statief stond volgens het waterpasje level.....nog een bedenking,als ik rechts zou laten zakken komt mijnen boom links een beetje scheef te hangen...ook geeen gezicht hé ....ik heb het dan zo maar gelaten
      Bedankt voor de reaktie

      Comment


      • #18
        Re: Deze morgen...154° Noord-oost

        Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        ....het wringt een beetje maar mijn statief stond volgens het waterpasje level.....
        Weeral met je statief vertrokken JLM.....opletten dat je niet verslaafd geraakt aan dat onding Knappe foto's ....echt de moeite
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #19
          Re: Deze morgen...154° Noord-oost

          sfeervolle prentjes, mooi qua kleuren en compo, top!

          Comment


          • #20
            Re: Deze morgen...154° Noord-oost

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Weeral met je statief vertrokken JLM.....opletten dat je niet verslaafd geraakt aan dat onding
            ......ik doe mijn best Peter, maar het blijft een opdracht om het "ding" overal mee te zeulen .....'k zal toch eens moeten investeren in een lichter modelleke...

            Comment

            Working...
            X