Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lost Boat +update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lost Boat +update

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Die posteresatie had ik al voor ik hem poste of op Bucket plaatste..Heb hem zo gelaten zoals hij was eerlijkj gezegd..Weet ook niet wat ik verkeerd gedaan heb met de bewerking ervan..Och ja niemand is perfect hé..

Een tip misschien?
    In welk bestandformaat bewerk je je foto's? 16bit tiff, 8bit tiff , 8bit jpeg
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Ik heb toch een voorkeur voor de smalle versie, op deze manier komt het onderwerp toch iets meer tot zijn recht ....ikzelf converteer mijn RAW 's bijna altijd naar 8 bit jpeg...sommige gaan eerst naar 16 bit tiff en zo verder naar jpeg.....'t ja, wat is het best ?

Comment

Prachtige foto met een zalig zicht en heerlijke kleuren! Ik veronderstel dat de tweede een update is van de eerste en ik vind je update een beetje beter omdat deze wat lichter is en wat mooier uitkomt zo! Prachtig werk!

Groetjes,
        Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          In welk bestandsformaat bewerk je je foto's? 16bit tiff, 8bit tiff , 8bit jpeg
          RAW bij de opnames waar ik in camera raw voor gebruik en uiteindelijk 16 bit tiff..die ik dan verklein in BDsizer.
          Normaal is mijn lucht nooit zo niet maar ik heb gewoon te veel bewerkingen erop gedaan...
          Of denk je Peter dat mijn foto's allemaal zo zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
          Ik heb toch een voorkeur voor de smalle versie, op deze manier komt het onderwerp toch iets meer tot zijn recht ....ikzelf converteer mijn RAW 's bijna altijd naar 8 bit jpeg...sommige gaan eerst naar 16 bit tiff en zo verder naar jpeg.....'t ja, wat is het best ?
          Zo werk ik normaal ook Jean Louis..HEb er eigenlijk nooit rekening mee gehouden. Ik gebruik tegenwoordig minder en minder HDR en daardoor moet ik wat meer zelf CS,en voor de details waardoor er nu soms een lucht uitkomt die eigenlijk is gelijk Peter zegt.

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
          Prachtige foto met een zalig zicht en heerlijke kleuren! Ik veronderstel dat de tweede een update is van de eerste en ik vind je update een beetje beter omdat deze wat lichter is en wat mooier uitkomt zo! Prachtig werk!

Groetjes,
          Ann
          Ann het is gewoon dezelfde versie maar een crop vanaf photobucket.
          Last edited by Jacobs Pascal; 31 december 2009, 07:32.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
          X