Deze morgen even naar mijn favoriete plaats gegaan...Hopelijk bevalt de koude in deze foto jullie ook..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dichtgevroren Vinne
Collapse
X
-
-
-
Re: Dichtgevroren Vinne
Mooi winters plaatje
Comment
-
Goeie foto die prima belicht is Pascal ,...het zijn de laatste restanten van een fameuze winterprik die langzaam maar zeker aan 't verdwijnen zijn...spijtig
Comment
-
Brrr...koude straalt die wel uit, dat is zeker. Mooie foto ook, dat is ook zeker, knap!
Andere richting gekozen ?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtBrrr...koude straalt die wel uit, dat is zeker. Mooie foto ook, dat is ook zeker, knap!
Andere richting gekozen ?
Comment
-
-
Echt een winterse plaat.
Ik geloof dat je wel lol hebt met je nieuwe aanwinst
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtWinters. Koud. Sfeervol. Maar net iets minder dan ik al van jou heb mogen bewonderen
hier. (En dat is al heel wat, geloof me.)
Ik weet dat deze niet van de spannendste post is maar ik vond deze zelf 1 van mijn betere.
Toch wat de sfeer betreft van het nog aanwezige ijs en de zonsopgang die net door de grijze lucht kwam piepen..en geloof me dat waren maar een paar minuten.
Comment
-
-
Mooie beeld!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Alweer knap Pascal.
'k zou die ook wel eens willen zien in landscape.
Comment
-
Deze vind ik al stukken beter dan je vorige upload!!
Mooi van kleur en standpunt, moet het daar koud geweest zijn!!
Ik had misschien een wat hogere standpunt genomen, beginnende vanaf het ijs die wit wordt en uit de li hoek laten komen zodat mijn blik mooi de bochten zouden volgen tot achter de uitkijktoren(of wat het ook mag zijn)!!
Je weet het hé, mijn mening!!
Gr Pascale
Comment
Comment