Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik mis wel wat balans in de foto. Net iets te weinig strand onderaan. Rechts een mooie duin en links ?.
Ook merk je in de foto de donkere vlekken in de lucht die niet natuurlijk overkomen.
Heb je de zes foto's gemaakt met identiek dezelfde belichting ?
Tip : Overdag moet je zeer snel handelen wil je een goede foto hebben doordat de schaduwen van de wolken een ergernis zijn.
Je moet eens proberen om je grote foto eens te uploaden via Tinypic in zijn volle grote en een linkje er bij zetten zodat we hem wat groter kunnen zien
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Ik vind het geheel een beetje saai. Waarom niet wat meer risiko genomen en op de stenen golfbreker gaan staan, wat dichter bij de golven. Dan vanaf links de wolk meegepakt en rechts het landschap ingedraaid. Op die manier krijg je de golfbreker ook nog in beeld en is de voorgrond met grotere golven en de golfbreker een stuk interessanter. Misschien schat ik het helemaal verkeerd in
Bedankt voor de grote versie hij is goed gekeurd de lucht vind ik zelfs heel mooie
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Stitchen is nogal slordig gedaan. Met welk programma heb je dit gedaan? Ik zie immers donkerdere delen in de lucht. Een statief is ook altijd aangeraden bij het maken van een panorama. Ik neem aan dat het daar een mooie lucht was, maar ik had toch graag wat meer voorgrond gezien. Nu komt de opname vrij saai over. Ik betwijfel ook wat of het wel nodig was daar een pano van te maken. Eén enkele opname zou mij hier meer boeien.
Comment