Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie compo maar de lucht lijkt er nét iets over. Lijkt wel door een hyperpolarisatiefilter gegaan. Toch geslaagd maar misschien wat spelen met bewerking?
Het gedeelte met de wolken is een HDR, dit zijn de wolken van 2 dagen geleden, het onderste van de foto is een paar maanden geleden, toen waren wij geweest naar ardennen maar helaas geen success gehad met het weer. Het onderste is gewoon bewerkt met shadows & highlights in cs4.
Toen ik die foto zag zei ik in mezelf....wawh..dat zou ik ook graag eens willen op beeld zetten.
Maar.....heb hier wel mijn bedenkingen over!! Toen ik las hoe je die foto heb gecreerd kreeg ik hier een verkeerd beeld over fotografie, zou dit plaatje niet beter bij fotobewerking staan of dergelijke??
Is maar mijn mening!
Misschien een idee voor de moderators om een nieuwe subforum op te starten!!
Gr Tantine
Ik mag scrollen zoveel als ik wil...Maar geen enkele compo kan me boeien.
De eerste keer dat ik hem zag dacht ik wow..Mooie sfeer maar hoe langer ik er naar kijk denk ik..Sorry maar daar is mee geknoeid.
En toch heeft hij iets..
Neen voor mij dit keer niet.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment