Na vandaag zullen er in de komende dagen op dit forum zeker en vast prachtige winterprentjes verschijnen die we niet zo dikwijls te zien krijgen voor het Nieuwe Jaar. Als ik kan, maak ik er zelf ook een paar maar voor het ogenblik doe ik het nog met mijn uitstapje van enkele dagen geleden. Omdat er veel water moest zijn kon ik het niet laten ook even langs de Hoegne te gaan. De herfstkleuren waren natuurlijk verdwenen maar de koude had voor ijs gezorgd en er was inderdaad nogal veel water.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aan de Hoegne
Collapse
X
-
Aan de Hoegne
Labels: Geen
-
-
-
Re: Aan de Hoegne
Mooi plekje dat op 2 het best tot z'n recht komt. Gr. Niek
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtde twee is heel mooi met het laagje sneeuw en toch nog wat herfstkleuren
De eerste vind ik wat rommelig.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Zeer knappe 2deJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Bedankt allemaal
@Nxke: exif van de 2de
Canon EOS 5D MkII met 24-70 lens @ 55mm
ISO100
Diafragma F11
Nr 1 is een HDR-tje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtBedankt allemaal
@Nxke: exif van de 2de
Canon EOS 5D MkII met 24-70 lens @ 55mm
ISO100
Diafragma F11De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
Comment