Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

    Dank voor alle positieve commentaren, mensen. Dat doet me echt plezier!

    Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
    Nu ben ik aan het denken waar in Vlimmeren dit juist ligt En dat terwijl ik Vlimmeren toch vaak passeer
    Kan het dat, als je van Rijkevorsel komt en de Antwerpsesteenweg oversteekt, het nog voor de 1e bocht rechts ligt?

    Zeer mooi gedaan!
    Je kent de omgeving blijkbaar goed. Nee, nee... rijd gewoon tot aan de kerk, je weet wel, dat gebouw waar je min of meer onderdoor zou kunnen rijden. Rechtsaf is de Hoogstraat, en de Oude Pastorij ligt helemaal op het einde van de straat. Is dus ook van de kerk af zichtbaar. 's Avonds mooi verlicht, en daar was 't 'm bij mij om te doen.

    @RF: zal zeker de lente niet overslaan!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

      Je kent de omgeving blijkbaar goed. Nee, nee... rijd gewoon tot aan de kerk, je weet wel, dat gebouw waar je min of meer onderdoor zou kunnen rijden. Rechtsaf is de Hoogstraat, en de Oude Pastorij ligt helemaal op het einde van de straat. Is dus ook van de kerk af zichtbaar. 's Avonds mooi verlicht, en daar was 't 'm bij mij om te doen.
      Ben van Rijkevorsel dus kom af en toe eens door Vlimmeren. En inderdaad, onder die kerk kun je min of meer onderdoor rijden
      Ahaaa, in de Hoogstraat ben ik nog maar 1 of 2 keer geweest, vandaar
      Using the camera to defeat the habit of not seeing

      Comment


      • #18
        Re: De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

        Prachtige opname LesC.


        Groetjes chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment


        • #19
          Re: De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

          Van Vlimmeren Les? Zitten de (b)engeltjes tegenwoordig niet in de oude pastorij?

          Comment


          • #20
            Re: De Oude Pastorij - Winter + UPDATE

            Achter de Oude Pastorij zit inderdaad een kinderdagverblijf (crèche) als ik me niet vergis. Verder zou er ook de bibliotheek een onderkomen hebben, maar veel meer dan dat weet ik niet...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X