Tja, ook op het hoogste punt van België liet de kou zich gisteren goed voelen met nog een -6°C op de middag. Toch te verkiezen boven de druilerige regendag van toen ik er enkele maanden geleden was. Wat denken jullie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoge Venen
Collapse
X
-
Hoge Venen
Labels: Geen
-
-
Re: Hoge Venen
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtmooie reeks, met voorkeur voor de rustige en eenvoudigste derde
Groetjes,
Ann
Comment
-
mooie foto's! leuk om naar te kijken.Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
Heel mooi reeksje.
Mijn voorkeur gaat naar de eerste wegens mooiste compo en kleuren.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Koude omstandigehden zonder meer treffend vastgelegd. Ook met voorkeru voor de derde. Zit hem in de simpelheid. Maakt het des te treffender.
Comment
-
mooie reeksmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtmooie reeks, met voorkeur voor de rustige en eenvoudigste derde
voor mij ookGroetjes Vicky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk berichtHier ga ik volledig mee akkoord. Hele mooie reeks met voorkeur voor je laatste! Knap werk!
Groetjes,
Ann
Comment
-
Zeker de 3de hier voor mij, die doet mij een beetje terugdenken aan mijn militaire plicht en het 3-weken oefenkamp in Elsenborn.
Daar had je ook identiek dezelfde uitzichten, heide en hier en daar een boompje.
MooiBD0723BE
Comment
Comment