Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vinne deze morgen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het Vinne deze morgen.

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
    Moet ik hiervoor ver rijden? Woon in de regio Brugge!!!
    Het Vinne ligt in Zoutleeuw, vanaf Brugge is dat toch behoorlijk ver ja.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
      Het Vinne ligt in Zoutleeuw, vanaf Brugge is dat toch behoorlijk ver ja.
      Ja, heb het ondertussen al opgezocht, zo'n 160 km......een daguitstapje van maken!!
      Merci!!
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Merciekes voor jullie racties allemaal.....de weergoden waren me ditmaal goed gezind geweest. Een uurtje later was het volledig bewolkt en viel er reeds sneeuw ook.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Alle ingrediënten die van een foto een topfoto maken zijn hier aanwezig.
          PRACHTIG
          www.photo-rudi.be

Comment

wow wat een heerlijke plaat zeg alles klopt compo kleur ondanks dat het volgens mij stervens koud was voelt de plaat lekker warm aan grt aj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aj schenning Bekijk bericht
              wow wat een heerlijke plaat zeg alles klopt compo kleur ondanks dat het volgens mij stervens koud was voelt de plaat lekker warm aan grt aj
              ijs maar dan ook ijskoud zou ik zeggen, maar je smijt hier dan ook weer eentje van super kwaliteit binnen Peter voor het plaatje hé

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                1 woord PRACHTIG
                Zeer mooi licht!!!!
                Ik volg!!

Comment

heel mooi
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Dit is wel een topper van formaat hoor; buiten competitie zelfs

Prachtige kleurensettings, sterke compo...maar eigenlijk was dat al gezegd...
                    ...dan spreken we nog niet over de techniek/belichting... goed bezig daar...

mvg,

Roland

Comment

Waaauw
                      Voor dit soort foto´s moeten we misschien eens een nieuwe smiley uitvinden want is hier niet straf genoeg meer voor om weer te geven hoe goed deze foto is!

(die Nikkor 14-24 is precies toch een goed lenske he? )
                      BD0723BE

Comment

[QUOTE=Geert_B;

(die Nikkor 14-24 is precies toch een goed lenske he? )[/QUOTE]

Geert, wie twijfelt daar nog aan?

Comment

Mooi strijklicht
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                            Waaauw
                            Voor dit soort foto´s moeten we misschien eens een nieuwe smiley uitvinden want is hier niet straf genoeg meer voor om weer te geven hoe goed deze foto is!

(die Nikkor 14-24 is precies toch een goed lenske he? )
                            Er is geen enkele breedhoek op deze planeet wat beter doet op 35mm camera's. (en ik heb er toch verscheidene andere geprobeerd)
                            Doordat ik via een adapter werk heb ik geen controle over het diafragma en af. De lens is geblokkeerd op ong f16-f18 en de scherpstelring via een stukje plakband vastgezet op de 1meter instelling. Ik hoef enkel op het knoppeke te drukken en ik heb gegarandeerd een scherpe foto tot in de uithoeken vanaf ong 0.5m tot oneindig. Eddy Wally zou zeggen "Geweldig"
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Nog een vraagje, je topic over de blendtechniek indachtig, hoe heb je hier uw 2 foto´s gekozen?
                              Ik veronderstel foto1 met de het zonlicht links overbelicht zodat op de rechtse kant v/d foto de graspartijen mooi belicht zijn en dan een 2de foto met links de juiste belichting en het gras wat donkerder?
                              BD0723BE

Comment

mooi! de nikkor 14-24 is idd een zeer goed lenske.. (al schijnen de nieuwe 18 en 21 mm MF zeisskes het NOG beter te doen op canon 5d mkII.. )

groetjes, Alex en keep up the good work!

Comment

Working...
                                X