Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een winterse benadering van een landelijk kapelleke
Collapse
X
-
een winterse benadering van een landelijk kapelleke
Last edited by Franciskine; 15 december 2009, 15:17.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.Labels: Geen
-
-
Re: een winterse benadering van een landelijk kapelleke
Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk berichtMooi vastgelegd maar max 3 foto's per post heThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Mooi hooren best wel grappig want ik rij er elke dag voorbij en vraag me steeds af hoe ik tot bij het kapelleke kom om er eens foto's te nemen...
http://www.neledesaeger.beNikon D7000 + AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5-4.5G + Nikon AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED + Tamron SP AF90mm F/2.8 Di 1:1 Macro
Comment
-
Vind de eerste wel de mooiste ondanks het kappelke bijna niet meer te zien is.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Drie hele mooie!
Grtz,Fabienne
Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Mooie, doe mij maar de tweedeJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Alledrie sterk hoor!!
Ben aan het twijfelen tussen 1 en 3!!
Bij de derde had ik misschien li de bomen er niet bijgenomen!!
Mijn idee hé!!
Gr Tantine
Comment
-
Iedereen bedankt voor de fijne commentaren !
Oorspronkelijk geplaatst door nel Bekijk berichtMooi hooren best wel grappig want ik rij er elke dag voorbij en vraag me steeds af hoe ik tot bij het kapelleke kom om er eens foto's te nemen...
Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Comment