Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Vind het een mooie sfeervolle plaat die het koude weer goed weergeeft. Als je nu de horizon nog even recht zet is hij nog sterker.
grtjs Wim
dat vind ik er toch erover hoor, ge hebt altijd mensen die meneer expert willen uithangen. Ge moet keer een getal bijvoorbeeld 10 delen door 2, en voortdurend delen door 2, als ge aan 0 zit, weet het mij te zeggen. De horizon staat altijd scheef, ookal ist maar nen mm... en als de horizon zo scheef staat, dan liep het water uit de beek.
Ik heb geen meetlat bij de computer liggen, ik geniet van de foto's.
Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210
Oei, Sorry hoor, niet eerder opgemerkt
Wel... 'k moet eerlijk toegeven dat ik gemakkelijkshalve mijn cam
op de voorzetknop 'zonsopgang' gezet had
Exif: F 4.5
1/80 "
ISO 200
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Oei, Sorry hoor, niet eerder opgemerkt
Wel... 'k moet eerlijk toegeven dat ik gemakkelijkshalve mijn cam
op de voorzetknop 'zonsopgang' gezet had
Exif: F 4.5
1/80 "
ISO 200
Oei ...bijna gemist, een bekende locatie die hier zeer mooi is weergegeven je kan de koude letterlijk voelen....brrrr...en toch.....spijtig dat 't bijna voorbij is en dit alleen al om de mooie fotografie die het meebrengt
Maar als je goed ingeduffeld bent kan je er toch voor een tijdje tegen,niet?
En ja, je voelt daar de koude!! Wat wij allemaal moeten doorstaan om een prachtige foto te maken!!
Gr Tantine
Comment