Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel speciaal landschap met bijzondere kleurencombinatie, het donkergroen met het geel/bruine van de bomen en een blauwe hemel . Je blijft er langer naar kijken
@Zaipow: dit is een landschap in Nieuw-Zeeland, op de weg (nu ja, weg...) naar lake Waikaremoana waar we een fantastische wandeltocht gedaan hebben.
De anderen bedankt voor de commentaar en voor het kijken.
Prachtig, dat contrasterende rood t.o.v. van het groen. Ik ben geneigd te zeggen : mooi herfstlandschap maar dat kan niet kloppen hé want in Nieuw-Zeeland is het nu lente, ja toch ? Ziet dat er ginder NU zo uit Ik vind het wel een speciaal kleurenpallet
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Prachtige foto met heerlijk licht, prachtige kleuren en zalige contrasten. Vind die gekleurde boompjes hier zo mooi uitkomen tegen het groene landschap en dat maakt de foto zo mooi! Knap werk!
Ik ben geneigd te zeggen : mooi herfstlandschap maar dat kan niet kloppen hé want in Nieuw-Zeeland is het nu lente, ja toch ? Ziet dat er ginder NU zo uit Ik vind het wel een speciaal kleurenpallet
Beste Lin, dat was ook mijn reactie toen ik die bomen voor het eerst zag. Foto is gemaakt op 12 oktober, dus echt wel midden in de lente.
@mipstoo: foto is niet verscherpt, wel beetje contrast bijgegeven.
Comment