Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
2 is mijn favoriet, alhoewel ik twijfel met 3.
3 is abstracter hetgeen ik ook wel kan apprecieren, maar 2 heeft een lekker sfeertje en is een zalige foto.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
excuseer, hier is niks abstract aan. (lijkt me één van de meest misbruikte woorden op BD te zijn)
alles zo concreet als wat.
Maar wel drie mooie plaatjes.
voorkeur voor de derde.
want ik heb het niet zo met die afwijkende beeldverhoudingen.
( 1/1, 3/4 of 2/3 kijkt nu eenmaal het lekkerst.)
Je hebt die aparte kijk op landschapsfotografie wat ik leuk vind.Deze reeks vind ik sterk gezien weer...maar je bewerkingen....dat kan wel beter.Minder met die schuivertjes spelen en dan komt het allemaal wel in orde..De tweede vind ik zeer knap.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De eerste kijkt een beetje raar owv formaat maar de twee andere zijn heel goed, vooral de tweede Ik vind de kleuren juist passen bij de atmosfeer van de beelden.
Comment