Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind dit heel prachtig. Doet mij denken aan een oorlogsfilm uit het verleden.
hoe een simpel onderwerp op het juiste moment en met de juiste bewerkingen toch heel interessant kan worden.
Een hele mooie wat compositie en sfeer betreft, maar er is iets aan de hand met jouw scherpte. Het geheel is vrij wazig, en enkele stukken nog meer dan anderen. Kijk bijvoorbeeld naar de pier in de voorgrond. De stukje met de twee palen is vervaagd in relatie tot de rest van de pier.Het lijkt of er misschien condens op jouw filter is gekomen? (of kleine regenspatjes)
Mijn scherpte heeft wss te maken met mijn coole uitrusting en mijn ferme statief. Het was ook veel storm en zeer veel wind!
Ik ben heel dankbaar voor jullie reacties, ik heb nog veel foto's die ik hier zal zetten!
mooi plaatje, het ´soft/focus´effect (mocht het al zo bedoeld zijn) versterkt het beeld icm het slechte weer in de pic.. net alsof de lens beslagen is door de vochtigheid...mss net iets te somber, maar da;s muggeziften, en dat doe ik niet...
mooi plaatje, het ´soft/focus´effect (mocht het al zo bedoeld zijn) versterkt het beeld icm het slechte weer in de pic.. net alsof de lens beslagen is door de vochtigheid...mss net iets te somber, maar da;s muggeziften, en dat doe ik niet...
Comment