Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe plaat Cheeta..Deze lucht kan ik bijzonder goed smaken..De opvolging van de boeien maken hem af..Voor sommigen zal het storend overkomen maar deze heeft zeker wel iets.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
maar volgens je exif is het toch s' morgens genomen.
grt,bouk.
Bouk, er staat boven de foto "Een vroege morgen in Heist leverde volgend plaatje op :" dus je hebt de efix wel goed gezien, maar niet gelezen wat er boven de foto staat. Ik wou je hier maar even op wijzen omdat je het vroeg.
Bouk, er staat boven de foto "Een vroege morgen in Heist leverde volgend plaatje op :" dus je hebt de efix wel goed gezien, maar niet gelezen wat er boven de foto staat. Ik wou je hier maar even op wijzen omdat je het vroeg.
maar Heist ligt toch aan de Belgische kust, hoe kan daar de zon dan opkomen boven zee.
aan de opname is het toch zonsopkomst, anders begrijp ik dat licht niet.
grt,bouk.
maar Heist ligt toch aan de Belgische kust, hoe kan daar de zon dan opkomen boven zee.
grt,bouk.
Dat begrijp ik, maar als de zon opkomt aan de andere kant (oosten) dan kan dat toch soms mooie kleuren geven aan de wolken die zich in het westen bevinden. Bij zonsondergang (westen) heb je ook soms mooie kleuren weerspiegelingen op de wolken als je naar het oosten kijkt.
grt,bouk.
Foto genomen 's morgensvroeg, ongeveer in de richting NO.
De zon zelf zat een eind verder naar rechts en staat ook niet op de foto hé.
Dat ochtendlicht en de kleuren schemeren wel een stuk verder door, zowel naar het NO als naar het ZO.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment