Voor mij hoef je die laatste helemaal niet te draaien; het hoeft niet allemaal recht te staan,
bovendien is die diagonaal die de foto netjes doormidden knipt best mooi uitgevoerd
Ha, het Meetjesland. Dat rad op de 2e foto's moest volgens mij al làng verdwenen zijn maar ik hou er een gewéldige souvenier aan over. Die laatste foto stoort mij evenmin, zoals jij hem nu presenteert. Mooi !
Voor mij hoef je die laatste helemaal niet te draaien; het hoeft niet allemaal recht te staan,
bovendien is die diagonaal die de foto netjes doormidden knipt best mooi uitgevoerd
Heb ik ook zo bewust getrokken
enkel een klein beetje bijgecropt onderaan zodat de diagonaal in de hoek valt
dus het verdraaien van de foto zal niet lukken
ik wou hem eigenlijk zelfs op zijn kop plaatsen (heeft nog een abstracter gevoel)
maar er zijn nog te herkenbare elementen in de foto om dit te doen..
Ik vind de eerste het beste mits wat minder suturatie..Maar je ziet duidelijk de diepte door de achterste bomen waar nog veel van te zien is..Ik verwacht meer van je op BD en ik denk dat het boeiend gaat zijn.Laat ze maar komen die frisse wind.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind de eerste het beste mits wat minder suturatie..Maar je ziet duidelijk de diepte door de achterste bomen waar nog veel van te zien is..Ik verwacht meer van je op BD en ik denk dat het boeiend gaat zijn.Laat ze maar komen die frisse wind.
Je bedoelt wrschnlijk ook het blauw in de BG..
kzal het eens aanpassen
Bedankt vr de comments
Comment