Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik stond voor deze foto op de plankier die normaal zeer stevig is zolang als je er niet op wandelt terwijl de opname bezig is..
Je draagriem van het toestel oprollen of bijeen binden want de wind kan deze doen bewegen.
Ik heb eern redelijk stabiel statief op de laagste stand want helemaal ontplooit is de stabiliteit veel minder.
Verder neem ik de opname met opgeklapte spiegel wat het eerste moment van trillingen door het opklappen wegneemt. Kortom alles wat de opname bij deze sluitertijden kan beinvloeden zo weinig mogelijk de kans geven.
Prachtig werk man. Heel mooi.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
(Tip voor rechtzetten foto: Neem top van een boom, en zijn/haar spiegelbeeld in het water als lijn om langs te rechttrekken, waterspiegel zal altijd horizontaal zijn, en dus die twee punten altijd verticaal :-) huisje kan ook zomaar scheef staan of zo... )
http://www.toondevries.nl
Canon EOS 5D3, Sigma 8mm fish, EF 17-40L, EF 24-105L, EF 50mm 1.4, EF 70-300mm IS, EF 100L, EF 100-400L
(Tip voor rechtzetten foto: Neem top van een boom, en zijn/haar spiegelbeeld in het water als lijn om langs te rechttrekken, waterspiegel zal altijd horizontaal zijn, en dus die twee punten altijd verticaal :-) huisje kan ook zomaar scheef staan of zo... )
Goeie tip..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment