Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lol das wel iets langer dan verwacht maar het effect en vooral de bewerking kan ik wel smaken? Deze is ook weer met een ND1000
Hoe denken jullie hierover? of
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
heel mooi effect hoor, knap gedaan.
zat je in een bootje, zo ja, mag de horizon zo blijven.
grt,bouk.
Bouk ik zat niet in een bootje maar stond op een plankier en ik heb hem rechtgezet op het huisje aan de achterkant in het midden van de foto...De voorkant rechts met die bomen is een aflopende lijn...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik heb ook het idee dat hij ietwat scheef staat.. Gewoon gevoelsmatig...
Het is een hele mooie plaat!
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Prachtig werk , pascal , het vinne is en blijft een top locatie he , en die nd filters zen ongelooflijk he ...
Mooie kleuren , effect en shot
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment