Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 seconden wachten...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 25 seconden wachten...

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Je beide foto's zijn op mijn pc nog maar 60 kb groot......indien je ze geupload hebt op 400kb is er inderdaad heel wat verloren gegaan.Verklaard ook meteen de posterisatie en vreemde kleurkes in de vlakke waterpartijen. Ik gebruik flickr ( gratis) en ik mag niet klagen.....de resolutie voor niet betalende leden is wel beperkt tot 1024 x 1024 pixels. lijken mijn foto's wat donkerder op de flickr site dan rechtstreeks op mijn pc .Meer dan voldoende voor foto's voor het web.Wel lijken mijn foto's wat donkerder op de flickr site dan rechtstreeks op mijn pc. Linken en laden van de foto's gaat ook erg gemakkelijk.
    Peter ik zal een eens nakijken wat er precies is gebeurd. Bedankt voor de tips en hopelijk gaat dat de boel wat verbeteren anders kan mijn canon aan de kapstok hangen..lol..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hoeveel KB is deze dan nog?

Mvg, Pascal,Schoonspikke
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik heb het gezien wat het probleem is..Ik heb geupgrade naar Pro en nu verkleinen ze de handel niet meer .Plus ik kan nu ook supersnel uploaden via FTP...Nu ga ik eens op het test forum een paar dingen uitproberen want naar het schijnt kunt je nu ook hosten vanaf de telenet site zonder verlies in KB....
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Ik heb het gezien wat het probleem is..Ik heb geupgrade naar Pro en nu verkleinen ze de handel niet meer .Plus ik kan nu ook supersnel uploaden via FTP...Nu ga ik eens op het test forum een paar dingen uitproberen want naar het schijnt kunt je nu ook hosten vanaf de telenet site zonder verlies in KB....
          Je nieuwe versie is 288Kb en er is inderdaad merkbaar aan kwaliteit gewonnen vind ik. Hij is dus NOG beter!
          Ik link hier ook vanaf de telenet site en dat lukt goed als je het op de juiste manier doet... behalve bij één of twee foto's in verticale stand waar ik de ge-uploade foto met 900 pixels lange (dus verticale) zijde slechts op 800 pixels (en dus verlies van kwaliteit) hier kan tonen.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

Comment

Foto is nu echt zichtbaar stukken beter.......de posterisatie vooraan links in het water en de rare kleurringen rechts zijn al heel wat verminderd.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              Foto is nu echt zichtbaar stukken beter.......de posterisatie vooraan links in het water en de rare kleurringen rechts zijn al heel wat verminderd.
              Dus voor diegene die het niet moesten weten...Je kan maar beter even het pro pakket kopen want daar heb je geen KB verlies of naar een andere host gaan zoeken..
              Ik ga dit voor zekerhied nog even uitchecken want je wet maar nooit en de FTP upload is een plus punt vind ik..Bendankt voor de opmerkzaamheid van iedereen.

En wat vooral belangrijk is dat ik zeker van mezelf was dat de bewerking niet overscherpt was...Maar dat het gewoon door die stomme hosting kwam..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik moet dit ook eens gaan controleren
                Ik gebruik ook fotobucket en merk soms ook dat de beelden er anders uitzien.
                Bedankt voor de tip

De foto vind ik trouwens prachtig

Johan

Comment

ik ga voor de kleuren

Comment

Working...
                  X