Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eigenlijk is het een prachtige plaat, maar ik ben zo'n toppers van jou gewoon waardoor ik deze onderaan in die lijst plaats.
Bij deze vind ik de linkerbovenhoek iets te donker.
greetz
Cheeta
Versta me niet verkeerd hé, het blijft een knappe foto
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Eigenlijk is het een prachtige plaat, maar ik ben zo'n toppers van jou gewoon waardoor ik deze onderaan in die lijst plaats.
Bij deze vind ik de linkerbovenhoek iets te donker.
greetz
Cheeta
Versta me niet verkeerd hé, het blijft een knappe foto
Ik ben ik het volmondig mee eens, de linkerkant vind ik niet zo geslaagd
Het had een hele mooie kunnen geweest zijn....hier is de linkerbovenhoek te donker.
Er is ook geen scheiding zichtbaar tussen deze donkere hoek en het zwarte kader. De rest van de foto is echt mooi.....misschien is er nog een aanpassing mogelijk
Volgens mij helemaal geen schatkist hoor mensen... Wel even aandachtig naar een foto kijken, er wordt hier maar al te vaak vluchtig over een foto heen gewalst...
Is dat niet om krabben of kreeften te vangen?
OT: Mooie foto, compositie heel mooi maar idd is door de filter de donkere wolk we lheel donker geworden. Heb je hem wel schuin genoeg geplaatst bij het nemen van deze foto?
Wanneer nodig je m eeens uit? Ziet er een heerlijke plaats uit waar jij vertoeft...
Volgens mij helemaal geen schatkist hoor mensen... Wel even aandachtig naar een foto kijken, er wordt hier maar al te vaak vluchtig over een foto heen gewalst...
Is dat niet om krabben of kreeften te vangen?
Comment