Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

summicron-landschap..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: summicron-landschap..

    Het gras is altijd groener aan de overkant... veel meer kan ik er niet aan ontdekken

    Comment


    • #17
      Re: summicron-landschap..

      thx voor alle reacties!


      en soms wou ik, dat mijn plaatjes even inspirerend waren dan sommige comments...




      'Het gras is altijd groener aan de overkant... veel meer kan ik er niet aan ontdekken'
      28 november 2009 13:32

      analoog hoort idd beter thuis op leica userforum..

      Comment


      • #18
        Re: summicron-landschap..

        De foto op zich vind ik ook niet echt spannend. Maar over kwaliteit (technisch) kunnen we hier niet spreken vind ik. Het is appels met kokosnoten vergelijken. Het inscannen van een kleinbeeldfilm is hier duidelijk de zwakke schakel. Met alle gevolgen vandien. Je kunt met die analoge dingen enkel in het strijdperk treden met afdrukken op papier. Dan zullen sommige digitalen de duimen moeten leggen, maar met digitale weergavetechnieken zit je met je analoge opnames op een paardentram die probeert te konkurreren tegen een TGV. En dat is onrecht aandoen aan dat magnifieke materiaal waar je over beschikt. Tenzij natuurliljk als 'fouten' omgeluld worden naar 'artistiek verantwoorde persoonlijke interpretaties'. Dan neem ik al mijn woorden terug.

        Comment


        • #19
          Re: summicron-landschap..

          THX voor je reactie! er zitten idd fouten in deze plaat, en die zijn artistiek nooit te verantwoorden, no matter what merkje er op de camera of lenske staat.. ik ben daar altijd erg nuchter in hoor...

          geen enkele camera zal mij beter doen schieten, welk merkske dan ook...of het nou duits, japans of zelfs russisch is...

          en idd, op bepaald formaat afdrukje, komen dingen soms heel anders uit, behalve de compo dan, want die blijft overal hetzelfde..

          en daar is hier eea niet goed neergezet door mij, dat is een waarheid als een koetje..

          Comment

          Working...
          X