Deze namiddag op het strand van Nieuwpoort, tussen twee hevige regenvlagen door.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Storm op komst
Collapse
X
-
Storm op komst
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !Labels: Geen
-
-
Storm op komst
Deze namiddag op het strand van Nieuwpoort, tussen twee hevige regenvlagen door.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
-
Re: Storm op komst
Excuses voor deze dubbele post. Waarschijnlijk iets te vlug willen plaatsen..."Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
-
Geef mij maar nr 1!!
Mooi die donkere lucht waardoor de meeuwen, de golven en de pier des te beter uitkomen!!
Niet nat geweest?
Gr Tantine
Comment
-
goed het mooie licht vastgelegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtKnappe heerlijk scherpe plaat.
xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtGeef mij maar nr 1!!
Mooi die donkere lucht waardoor de meeuwen, de golven en de pier des te beter uitkomen!!
Gr Tantine
Prachtig vastgelegd.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment