Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Daar komt de concurentie.
Stijn ik vind de compo niet slecht maar ket kader wel.
De kleuren en scherpte zijn optimaal vind ik.
De voorste struik en palen benadrukken de diepte.
Het is iets anders dan wat we van je gewoon zijn maar laat ze maar komen zou ik zeggen.
En wat vooral belangrijk is dat dit zonder bewerking een mooie natuurlijke plaat is met een perfecte belichting.
Mijn mening is
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Daar komt de concurentie.
Stijn ik vind de compo niet slecht maar ket kader wel.
De kleuren en scherpte zijn optimaal vind ik.
De voorste struik en palen benadrukken de diepte.
Het is iets anders dan wat we van je gewoon zijn maar laat ze maar komen zou ik zeggen.
En wat vooral belangrijk is dat dit zonder bewerking een mooie natuurlijke plaat is met een perfecte belichting.
Mijn mening is
Alles is hiermee gezegd ... althans waarin ik me kan vinden.
Voor mij liefst zonder kader, maar een schoontje hoor
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment