Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Helemaal mee eens, maar toch even rechtzetten denk ik
Dat rechtzetten heb ik al op verschillende manieren geprobeerd, maar ik stond zelf niet loodrecht op deze skyline. Ik heb hem dan maar recht gezet op de vertikale lijnen van de gaanderijen.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Prachtige foto met een schitterende zicht...dat rennen en schuilen was het wel waard moet ik zeggen! Zeer knappe omzetting ook en mooie bewerking! Knap gedaan!
echt een prachtplaat en het toont aan dat de guurste omstandigheden de mooiste kansen bieden. Een beetje afzien laat je helder denken en stimuleert de creativiteit.
En dan kun je nagenieten aan het scherm van de PC in de warmte. Mooi compromis!
Prachtige foto met een schitterende zicht...dat rennen en schuilen was het wel waard moet ik zeggen! Zeer knappe omzetting ook en mooie bewerking! Knap gedaan!
Dat rechtzetten heb ik al op verschillende manieren geprobeerd, maar ik stond zelf niet loodrecht op deze skyline. Ik heb hem dan maar recht gezet op de vertikale lijnen van de gaanderijen.
greetz
Cheeta
Maar, ik zit zelf nog verveeld met dit "rechtzetten".
Ik heb de indruk dat er nog steeds iets niet klopt, zoals Parrotman meldde;
Vanavond kijk ik nog es na wat ik kan doen.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment