Deze kunnen mij beiden smaken, maar toch zie ik het liefste de kleuren versie. De kleuren zijn zalig, het licht is heerlijk en het zicht is ook prachtig! Knap gedaan!
allebei knap gedaan! Ik heb toch een voorkeur voor de ZW ... heel sfeervol
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Allebei heel mooie prenten maar voor mij ook de kleuren.
Nu vraag ik mij af waar precies deze werden genomen, ken de streek een klein beetje en het zegt mij direct niets?
Allebei heel mooie prenten maar voor mij ook de kleuren.
Nu vraag ik mij af waar precies deze werden genomen, ken de streek een klein beetje en het zegt mij direct niets?
Vanaf het restaurant Bertembos wandel je naar omhoog, richting Veltem.
Dan neem je de 2de weg rechts (Bosstraat), gaat steil omhoog, het eerste stuk ligt in slechte kassei. Je volgt deze weg tot aan het kruispunt en daar ga je rechts, langs de bosrand. Na een kleine 50m begint het eerste weiland, en daar heb ik deze fotos zijn genomen.
Voor de fotos van mijn vorige posting daarentegen moet je links afslaan aan het kruispunt en dan de bosrand naar beneden volgen.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Vanaf het restaurant Bertembos wandel je naar omhoog, richting Veltem.
Dan neem je de 2de weg rechts (Bosstraat), gaat steil omhoog, het eerste stuk ligt in slechte kassei. Je volgt deze weg tot aan het kruispunt en daar ga je rechts, langs de bosrand. Na een kleine 50m begint het eerste weiland, en daar heb ik deze fotos zijn genomen.
Voor de fotos van mijn vorige posting daarentegen moet je links afslaan aan het kruispunt en dan de bosrand naar beneden volgen.
Comment