Ook deze zijn van Bertembos.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strijklicht
Collapse
X
-
-
Re: Strijklicht
Doe mij maar de tweede
-
Je eerste heeft veel weg van een zwart-witte infraroodfoto....beide foto's zijn de zeker de moeite,maar ik verkies hier toch je tweede.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtDoe mij maar de tweede
Grtz,Fabienne
Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
allebei knap gedaan! Ik heb toch een voorkeur voor de ZW ... heel sfeervolZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtAllebei heel mooie prenten maar voor mij ook de kleuren.
Nu vraag ik mij af waar precies deze werden genomen, ken de streek een klein beetje en het zegt mij direct niets?
Dan neem je de 2de weg rechts (Bosstraat), gaat steil omhoog, het eerste stuk ligt in slechte kassei. Je volgt deze weg tot aan het kruispunt en daar ga je rechts, langs de bosrand. Na een kleine 50m begint het eerste weiland, en daar heb ik deze fotos zijn genomen.
Voor de fotos van mijn vorige posting daarentegen moet je links afslaan aan het kruispunt en dan de bosrand naar beneden volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtVanaf het restaurant Bertembos wandel je naar omhoog, richting Veltem.
Dan neem je de 2de weg rechts (Bosstraat), gaat steil omhoog, het eerste stuk ligt in slechte kassei. Je volgt deze weg tot aan het kruispunt en daar ga je rechts, langs de bosrand. Na een kleine 50m begint het eerste weiland, en daar heb ik deze fotos zijn genomen.
Voor de fotos van mijn vorige posting daarentegen moet je links afslaan aan het kruispunt en dan de bosrand naar beneden volgen.BD0723BE
Comment
Comment