Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
even iets over je instellingen. Je diafragma keuze is beetje jammer want een gewone canon-lens is scherp (voor zo ver je ze scherp kunt noemen) tot max f11.
nuja op deze foto is er weinig te zeggen over scherpte gewoon omdat er geen onderwerpen zijn die je scherp kunt zien. de bomen zijn schimmen en de wolken zijn sluierwolken (dus kun je ook niets over zeggen van scherpte). de kleuren vind ik wel leuk, maar de zon die zo verdrongen in de rechterbenedenhoek zit vind ik dan weer jammer. voor de rest laat ik het over aan de mensen met meer verstand hiervan.
Daarnaast mist er een hoop detail in de bomen, een zwarte vlek.. dit vindt ik zelf niet echt mooi...
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment