Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtend...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ochtend...

    Allen hartelijk dank voor jullie reakties
    Groetjes Rob

    Comment


    • #17
      Re: Ochtend...

      Prachtige reeks met heerlijke kleuren en zalige zichten! Knap gezien en prachtig vastgelegd. Ik kan niet kiezen want ik vind dat ze allemaal wel iets speciaal hebben. Knap werk!

      Groetjes,
      Ann

      Comment


      • #18
        Re: Ochtend...

        Ik vind de kleuren nogal heavy.
        De bestanden hebben nog geen 100 kb terwijl je tot 400 mag gaan.
        Dit zal de beeldkwaliteit ten goede komen.
        Hier en daar zijn artefacten te zien. (rond de toren).

        Comment


        • #19
          Re: Ochtend...

          Na de kommentaar van Control-Z gelezen te hebben ben ik eens gaan kijken naar de bestandsgrote en inderdaad de 3 foto's staan hier op een grote rond de 100kb.
          Nu moet ik zeggen dat ze op Telenet-foto (Pixagogo) geplaatst zijn met een bestandsgrote van meer dan 300kb.
          Dat wil zeggen dat Telenet-foto alle foto's die je bij hen plaatst automatisch naar een lagere resolutie opslaan en zodoende wanneer je de foto's bijvoorbeeld gebruikt om ze te uploaden voor dit forum ze in veel slechtere resolutie worden gebruikt.
          Tevens worden de exif gegevens verwijderd.
          Vanaf nu ga ik mijn foto's via een andere weg uploaden echter ik weet niet onmiddellijk waar? Kan iemand mij misschien tippen?

          Wat de kleuren betreft, ben jij de eerste die ze niet zo goed vindt maar ik moet zeggen dat de foto's maar een zeer beperkte bewerking hebben ondergaan.( kritiek aanvaard )
          Last edited by Rob26; 22 november 2009, 08:26. Reden: schrijffout
          Groetjes Rob

          Comment


          • #20
            Re: Ochtend...

            Weeral heel mooie foto's.
            Weet je waar het ook mooi is of dergerlijke foto's te maken, het Speelhof in Sint-truiden.
            Gr
            Je buren

            Comment

            Working...
            X