Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Z e geven normaal commentaar geven op mindere foto...
Zit je daar op te wachten of zo? Ik heb er al twee die in de shoot gestaan hebben.Zo een goeie reclame is dat niet hoor?
Wel om iets bij te leren al kan je dit ook anders interpreteren.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Z e geven normaal commentaar geven op mindere foto...
Zit je daar op te wachten of zo? Ik heb er al twee die in de shoot gestaan hebben.Zo een goeie reclame is dat niet hoor?
Wel om iets bij te leren al kan je dit ook anders interpreteren.
Ach ik vind het wel meevallen ik stond er de laatste keer ook in, en voor mij was er geen ongetogen woord bij. Soms is het een kwestie van smaak of je iets mooi of lelijk vindt, zo heeft ieder z’n mening.
Misschien wordt het eens uit een andere hoek bekeken, ik weet het verder ook niet, maar het is het proberen waard.
Kleuren, compositie en ook de weersomstandigheden helpen hier om er weer een prachtig plaatje van te maken.
Op dat hoogste punt ben ik vorige week ook effe gaan uitwaaien.
Prachtige kuststrook in vergelijking met onze Belgische kust.
tja lut wij ook op 11/11 was er gewoon zalig
voor de rest een dijk van een foto
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Jammer dat het paadje zo abrupt stopt in het midden van de foto, prachtig hoe de zon door de wolken brandt en het landschap op dat ene plaatsje oplicht.
Comment