Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De derde is de hand Deze heb ik toevallig gefotografeerd. Na mijn vele pogingen bekeken te hebben stond er toevallig een hand op en dat leek me wel een leuke toevoeging.
Het beeld is niet echt origineel hé.De toepassing op de bewerking is geslaagd en de impact ook..Maar als je dan toch met drie beelden werkt zou ik eens proberen het geheel wat meer centraal te plaatsen
Dan de hand wat te laten zakken naar het glas en ervoor te zorgen dat de achtegrond wel zwart blijft ..het zal een sterker beeld opleveren..Wel wat groter posten mag ook..En uiteraard het stuk appel tussen de hand en het glas weg laten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Beetje rare foto voor in dit subforum, maar:
Jammer dat bij de update, de uitsnede zo smal is, dit maakt de foto minder boeiend.
Er zit ook weinig spanning in de foto, een gewoontje maar waarschijnlijk een leuke test om te doen.
Of die hier thuis hoort, dat is een vraag die ik niet ga beantwoorden
Comment