Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ga voor de tweede vind die erg mooi,toch uitkijken met het wit, zit toch hier en daar tegen overbelichting aan.
vooral in het midden een links.
grt,bouk.
ga voor de tweede vind die erg mooi,toch uitkijken met het wit, zit toch hier en daar tegen overbelichting aan.
vooral in het midden een links.
grt,bouk.
Bouk dat heb ik te danken aan mijn details die ik verlies omdat ik eerst drie opnames gemaakt heb en toch maar voor 1 opname gegaan ben door de stroming van het water.
En de opname was die met 1 stop onderbelichting...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hier ook de eerste als je betere....lekker veel details en diepte Je tweede lijkt een extreme crop te zijn...ik mis hier vooral de scherpte van je eerste foto, ook het water is plaatselijk overbelicht of detailloos. Niet gemakkelijk om dit juist te krijgen.
Hier ook de eerste als je betere....lekker veel details en diepte Je tweede lijkt een extreme crop te zijn...ik mis hier vooral de scherpte van je eerste foto, ook het water is plaatselijk overbelicht of detailloos. Niet gemakkelijk om dit juist te krijgen.
Peter,
je hebt gelijk.De tweede is een de eerste uit een reeks van drie opnames met een EV van -1..Ik heb het met 1 opname gehouden omdat het water te wild was en daardoor kreeg ik allemaal strepen in het water.Het is een crop 10 % om het geheel rechte zetten.
De scherpte heb ik ook vergeten te doen nadat ik van de onderkant een deel water heb gecropped.En vergeten te verscherpen...Zal straks deze verscherpte versie even posten..Het is niet gemakkelijk om zulke beekjes te fotograferen..Daarin sta ik nog in mijn kinderschoenen..Ik ga straks met je tips mijn ND filtering eens gebruiken en zien wat het geeft....
Bedankt voor de komentaar en ben blij dat je de eerste ook de beste vind..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment