Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de eerste vind ik net iets te somber.
De derde vind ik gewoon enorm mooi. Compo, dof, belichting,... het zit gewoon goed.
Bij de tweede vind ik het spijtig dat de rechtse bloem net iets teveel schuilgaat achter de aren, anders zou deze mijn voorkeur genieten. Vind hier vooral de kleustelling mooi, spijtig van die aren voor de rechtse bloem.
Groeten,
Geert
Zo leer ik ook iets over jullie, ik dacht dat de 2e hier letterlijk ging afgekraakt worden, niet eigenlijk, dat is de manier waarop ik liefst "wilde" bloemen fotografeer, alleen is deze naar mijn eigen mening net dat tikkeltje teveel verstoord.
1e somber, zal wel, ik zit hier momenteel te knoeien achter een aftands laptoppeke daar mijnen desktop enkele dagen terug zelf bepaalde wanneer hij met pensioen wou
Comment