Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja Pascal, dit heb ik idd geprobeerd, maar zelfs van de andere kant van de straat had ik die kronkel er nog niet op (zal hem posten bij Yorkshire dales 3). Nog verder naar rechts was de dieperik in en dat was voor mijn knietje te veel gevraagd
Ja Pascal, dit heb ik idd geprobeerd, maar zelfs van de andere kant van de straat had ik die kronkel er nog niet op (zal hem posten bij Yorkshire dales 3). Nog verder naar rechts was de dieperik in en dat was voor mijn knietje te veel gevraagd
Ja Hilde je moet niet met je leven gaan spelen hé? Waar is dat ergens? Stuur me eens een PM aub?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtige foto's Hilde
Nummer 3 neemt je inderdaad echt mee de foto in en is mijn favoriet.
Toch....het zonlicht in foto nr 1 wat slechts delen van de heuvels belicht is ook schitterend. Misschien zou deze foto (nr 1) nog iets meer contrast kunnen gebruiken?
Ik kom duidelijk véééél te weinig in Natuur en Landschappen de laatste tijd!
Wat is die derde een absoluut feest om naar te kijken. Die weg blijft maar bochten.
Andere 2 ook erg mooi, maar de derde houdt me vast.
Marleen
Comment