Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De 2e heeft een knappe beeldopbouw maar het strijklicht is bij allebei de opnames naar mijn zin wat te weinig prominent aanwezig, de somberdere voorgronden zijn daarentegen veel nadrukkelijker in beeld.
Zelf was ik toch dichter naar de strijkstand opgeschoven via de benenzoom
Twee mooie foto's, maar je tweede steekt er toch bovenuit. Prachtig zicht, heerlijke kleuren en mooie details. De vorst geeft nog wat extra aan dit mooie tafereel! Prachtig werk!
Awel, zonder afbreuk te willen doen aan foto 2 maar ik volg Vicky...vind de compo in 1 beter' werken ' dan nr 2...die bochten nemen je lekker mee langs een paar sterke snijpunten en zo het beeld uit + het geheel heeft ook een mooie lucht/voorgrond verhouding en om het geheel wat op te vullen zijn er die bomen links......yep, ik hou het op 1 Christiaan
Awel, zonder afbreuk te willen doen aan foto 2 maar ik volg Vicky...vind de compo in 1 beter' werken ' dan nr 2...die bochten nemen je lekker mee langs een paar sterke snijpunten en zo het beeld uit + het geheel heeft ook een mooie lucht/voorgrond verhouding en om het geheel wat op te vullen zijn er die bomen links......yep, ik hou het op 1 Christiaan
'k Volg ook Chrit, alhoewel de tweede er zeker ook mag zijn, knap weeral !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment