Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de eerste wel iets beter (verzadigder) van kleur
De 2e is op zich mooier maar ik zou een tikkeltje meer verzadigen en ook een klein beetje minder helderheid geven, veel moet dat niet zijn, maar vooral de lucht gaat er dan wel bij varen
Roland , ik ga voor de eerste , mooie zachte verzadigde kleuren en zeer mooi gebruik gemaakt van de verdelingen zowel onder naar boven als links naar rechts.
Prachtige wolken formatie , met echte kleuren , en dan al be al nog eens een mooi dieptezicht.
prachtige plaatjes met de eerste een streepje voor
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Roland , ik ga voor de eerste , mooie zachte verzadigde kleuren en zeer mooi gebruik gemaakt van de verdelingen zowel onder naar boven als links naar rechts.
Prachtige wolken formatie , met echte kleuren , en dan al be al nog eens een mooi dieptezicht.
mvg xiebu
Ik volg hier hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
mvg xiebu
Ik volg ook.
Zo mogen er nog veel komen, Roland
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
ga voor de tweede opname, daar rijken de wolken mooi naar alle kaders.
bij de eerste verstoren de boom en de wolk elkaar.
eerste beter als er een stuk van de lucht afgaat, vind ik die onderlinge verstoring niet zo storend, in iedergeval een stuk minder.
grt,bouk.
De eerste maar als pano t.t.z. met een flink stuk van de bovenkant.
Ik kom vaak zelf in die omgeving,jammer toch dat je hier geen 50% procent foto's kunt tonen,dan kun je zo heerlijk scrollen en alle details ,ook op de achtergrond bestuderen.
Comment