Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst in de Ardennen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Herfst in de Ardennen

    Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
    Jip idd.
    Dan zijn we zondag elkaar onwetens twee keer gekruisd.......de enige mensen met een camera op een statief.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

    Comment


    • #17
      Re: Herfst in de Ardennen

      De eerste en de derde vind ik wel sfeer hebben. Ik vind die mooi.
      De derde zou ik ook mooi gevonden hebben als het water niet zo'n "ruwe-olie"-achtig uiterlijk had gehad. Lijkt net gesmolten plastic. Spijtig want anders een mooi plaatje.
      Groeten,
      Geert

      Comment


      • #18
        Re: Herfst in de Ardennen

        Had deze bijna gemist. Prachtige foto's en ik hou wél van dat satijnachtige water maar als je zoiets post heb je altijd gelijk de voor- en tegenstanders in discussie. Ik vind ze héél mooi.
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

        Comment


        • #19
          Re: Herfst in de Ardennen

          Mooie platen Fuse

          Grijsfilter gebruikt? welk type?

          gr kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #20
            Re: Herfst in de Ardennen

            @Kvp:
            De meeste foto's waren bij overwegend bewolkt weer (zaterdag en zondagochtend), dus sowieso al wat minder licht in een bosrijke omgeveing. Polarisatiefilter gebruikt om reflectie weg te nemen en kleuren wat warmer en intenser te maken. Die polarisatiefilter neemt ongeveer al een 2 stops licht weg en dan nog een LEE 0.9 ND filter erbij om de sluitertijd helemaal lang te krijgen.

            @rupselkopke: misschien hebben we elkaar wel gezien. Ik herinner me iemand tweemaal gekruist te hebben in de namiddag. Die persoon liep er in elk geval rond met een statief en camera. De enige fotograaf trouwens die ik daar ben tegengekomen. Misschien was jij dat wel?
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

            Comment


            • #21
              Re: Herfst in de Ardennen

              Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht

              @rupselkopke: misschien hebben we elkaar wel gezien. Ik herinner me iemand tweemaal gekruist te hebben in de namiddag. Die persoon liep er in elk geval rond met een statief en camera. De enige fotograaf trouwens die ik daar ben tegengekomen. Misschien was jij dat wel?
              Klein (1.70m) donkere kleding en een zwarte muts... en in de namiddag.....dat was den deze Tja...ik ken erg weinig mensen op BD van zien . Allez we hadden beiden toch een mooie dag uitgekozen om er te fotograferen.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #22
                Re: Herfst in de Ardennen

                Voor- en tegenstanders wat het water betreft ...
                Ik ben een voorstander, zeker op deze manier gebracht.
                Mooi

                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • #23
                  Re: Herfst in de Ardennen

                  Ik vind ze alledrie even sterk

                  Comment


                  • #24
                    Re: Herfst in de Ardennen

                    2 en 3 zijn super !!!
                    Bij nr 1 heb ik een raar gevoel over de compositie.
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Herfst in de Ardennen

                      3 mooie, maar voorkeur voor nr. 2... veel diepte en mooie kleuren ! Nr. 1 kijkt niet makkelijk, lijkt scheef te staan, maar kan niet echt aangeven wat er aan schort...op zich wel een mooie plaat.
                      BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                      Flickr of Mijn Website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Herfst in de Ardennen

                        Bijna gemist...
                        Zeer knappe reeks.
                        Vooral de tweede spreekt mij het meeste aan omwille van de (resterende) rimpels in 't water...
                        Mooi werk

                        mvg,

                        Roland

                        Comment


                        • #27
                          Re: Herfst in de Ardennen

                          Vind ze alle 3 prachtig, zou niet kunnen kiezen

                          Comment

                          Working...
                          X