Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vorig weekend in de Ardennen gezeten om daar de herfst in al zijn pracht te fotograferen. Zalig toch die overdaad aan kleuren. Voor mij ongetwijfeld de mooiste periode van het jaar.
Prachtige reeks met knappe belichting op het water, prima kleuren en een prachtige omgeving. De herfstkleuren maken deze foto's volledig af. Heerlijk om te zien. Prachtig vastgelegd!
Ik ga niet tegendraads doen maar ik vind als er wat minder de fotos beter zouden geweest zijn met minder melk effect..Die kleuren zijn sowieso prachting in de omgeving en het verpest een beetje de drie beelden..Persoonlijke smaak..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
kleuren zijn prachtig, maar dat water niet mijn ding.
ziet er als een melksoep uit nu, terwijl het een fris, stromend Ardens riviertje is, of hoort te zijn.
grt,bouk.
Comment